top of page
  • אנה פיטנר

מה למדתי מלבוא עם קוד הלבוש הלא נכון לתיאטרון רוסי?


אני ואמא שלי היינו בטיול ברוסיה באופן ספונטני לגמרי, מצאנו כרטיסים זולים מהרגע להרגע לתיאטרון שרצינו לראות. לא עצרנו להתארגן, נכנסנו כמו שאנחנו.


אממה? מקובל להגיע לאירועי תרבות ברוסיה בלבוש הכי high level.

עם שמלות ערב מפוארות ופרוות.

מה אני לבשתי? איזה ז'קט ישן וג'ינס.

היה אחלה מופע, אבל כל הערב הרגשתי מובכת בטירוף.

רק חיפשתי איפה להתחבא, שאף אחד לא יחשוב שאני לא "מכבדת" מספיק את המקום.



למה אני מספרת לכם את זה? הרבה בעלי עסקים חוו חוויה דומה, עם סוכנות או כותב שכתב תוכן שלא באמת מייצג אותם ב 100%.

קופי שלא נשמע כמו בעל העסק או שלא מעביר את רוח המותג למשל, קופי צעיר ומגניב כשהמותג שלך בכלל יותר קלאסי וממוסד, קופי גנרי שנשמע כמו כל המתחרים בנישה ולא מעביר את הערכים הייחודים והבידול, קופי שנראה כאילו עשו לו קופי פייסט מאיזה טמפלייט לכתיבה שיווקית, וכו'...


אם בעל העסק לא גאה בקופי הזה, לא מרגיש שזה מייצג אותו ואת המותג שלו בצורה הטובה ביותר: יהיה לו קשה לשווק ולשתף אותו ובשלב כזה או אחר הוא פשוט יוריד את הקמפיין/האתר מהאוויר.


אפשר להימנע מכל זה עם אפיון שפה: זהו תהליך שבסופו יוצאים עם הגדרה לשפה ולטון של המותג, חזון וערכים מובילים, הנחיות לכתיבה בכל טקסט של המותג. אם אתם מרגישים שהאתר/דף נחיתה/תוכן שיווקי שלכם לא מייצג אתכם ב100%, ואתם בשלב הזה בעסק שאתם לא מוכנים להתפשר על המותג שלכם, שלחו לי הודעה, ונבדוק התאמה לעבודה משותפת :)

_______________________________

אנחנו לא מכירים?

היי :) אני אנה, אני עוזרת לבעלי עסקים שמוכרים שירות/מוצרי מידע לצמוח באמצעות קופירייטינג אפקטיבי (שלא מוותר על הקול הייחודי והאותנטיות של כל עסק) לפאנלים, אתרים ודפי מכירה.

תמיד שמחה לשתף ידע שיכול לעזור לעוד עסקים לגדול 🌱


bottom of page