top of page
  • אנה פיטנר

האם הקופירייטר שלכם חייב להכיר את התחום המקצועי שלכם?

זו שאלה שהרבה בעלי עסקים שואלים את עצמם. והתשובה? זה תלוי...

מצב אחד, זה חשוב אם מדובר על מאמרים מקצועיים (כמו רפואה או עו"ד), מדריכים טכניים, חומר אקדמי, תוכן שמיועד למומחים בתחום וכו'... (אם כותבים תוכן מהסוג הזה לא מתוך רקע בתחום, אלא מתוך חיפוש בגוגל - כותבים מלא שטויות).

מהצד השני, יש סוגי קופי/תוכן שזה לא חשוב, ולפעמים יכול להזיק (!)

למשל, אם כותבים משפך שיווקי או אתר, יש יתרון דווקא מ"לבוא מבחוץ", להבין מה עובד ומה לא עובד במסר בעיניים חיצוניות, ולא להשתמש בז'רגון מיותר.

עוד נקודה - זה להגיע נקי מיהירות. למשל, קופירייטר שכתב לעסק בתחום כלשהו בעבר, ועכשיו יש לו עוד עסק בתחום לכתוב לו. הכי קל לומר "אני כבר מכיר הקהל הזה, אני לא צריך הרבה מחקר".



אבל… לקוח שמחפש חדר כושר לואו קוסט, זה לא אותו לקוח שמחפש מאמן כושר אישי. לקוח שמחפש יועץ עסקי במעו"ף, זה לא אותו לקוח שמחפש יועץ עסקי ב800 ש"ח לשעה. לקוח שמחפש אתר תדמית ב5,000 ש"ח, זה לא אותו לקוח שמחפש אתר מתוחכם ב30,000 ש"ח. (ויש עוד הרבה צרכים וקהלים, בכל נישה.)

קופירייטר מעולה, יכול לומר: "אני עוד לא יודע מה הקהל הזה רוצה או צריך, צריך לעשות מחקר" והמחקר הזה , שיגדיר נקודות כאב, רצונות, פחדים וכו' - יכריע את ההבדל בין קופי גנרי לקופי מדוייק.

אם אתם משיקים מוצר/שירות חדש, או משדרגים מערך שיווקי קיים, ואתם מחפשים קופירייטר.ית שתעזור לכם לשפר את אחוזי ההמרה ואיכות הליד, יכול להיות שאני יכולה לעזור לכם. שלחו הודעה ונבדוק התאמה :)

_______________________________

אנחנו לא מכירים? היי :) אני אנה, אני עוזרת לבעלי עסקים שמוכרים שירות/מוצרי מידע לצמוח באמצעות קופירייטינג אפקטיבי (שלא מוותר על הקול הייחודי והאותנטיות של כל עסק) לפאנלים, אתרים ודפי מכירה. תמיד שמחה לשתף ידע שיכול לעזור לעוד עסקים לגדול 🌱

bottom of page