top of page
  • טל סויסה

10 כלים מנצחים לשיווק באמצעות תוכן

60% מהמשווקים מדווחים ששיווק באמצעות תוכן מייצר עבורם ביקוש או לידים.


ב-2022 הדרך לליבו של הצרכן עוברת באמצעות המידע שהוא מקבל. עם זאת, לא מעט בעלי עסקים לא באמת יודעים כיצד ניתן להשתמש בתוכן שייקח את השיווק שלהם לשלב הבא.

בדיוק בגלל זה, אספתי עבורכם 10 כלי תוכן מנצחים שיתרמו לשיווק של כל עסק.


מאמרים

אולי כלי התוכן החזק ביותר בעולם של היום הם מאמרים. מאמרי תוכן שנועדו לאתר ספציפי ובה בעת מקדמים אותו במנועי החיפוש השונים. מאמרי קידום צריכים להיכתב מתוך חשיבה על מטרות הקידום הרצויות, התאמה לאתר בהם הם מתפרסמים ועוד. על מנת שמאמרי קידום ישיגו את מטרתם הם צריכים להיכתב על ידי כותבי תוכן מומחים.


להלן 9 סוגי פוסטים שניתן לכתוב לבלוג:

· פוסט מסוג ״רשימה״

· פוסט מסוג ״מדריך״

· פוסט מסוג ״צ׳קליסט״

· פוסט מסוג ״אינפוגרפיקה״

· פוסט מסוג ״ריאיון״

· פוסט אורח (Guest Posts)

· פוסט מסוג ״חדשותי״

· פוסט מסוג ״קייס-סטאדי״

· פוסט מסוג ״מצגת Slideshare״





נוכחות חזקה ברשתות החברתיות

אין מה לעשות, הרשתות החברתיות הם אחד הכלים החזקים ביותר ברשת כיום. אינסטגרם, טיק-טוק, יוטיוב, פייסבוק ואפילו לינקדאין – כל פלטפורמה שאתם יכולים להפגין בה נוכחות הרי זה משובח.

בסקר של חברת "בזק" משנת 2021 עולה כי 69% מבני הנוער וכ-76% מבני ה-18 ומעלה מעידים כי הם לומדים דברים חדשים דרך רשתות חברתיות, אפליקציות חדשות ואפליקציות סרטונים כמו YouTube וכי הם מבלים בהן זמן רב, מה שהופך את ההשקעה בפרסום בהן למשתלמת במיוחד.


השקעה בתוכן ויזואלי

לא לכל הגולשים יש זמן וכוח לקרוא מאמרים ארוכים, לכן חשוב להשקיע גם בתוכן ויזואלי שתופס את העין. סרטונים קצרים ומצחיקים, פרסומת מאוירת מעניינת, אינפוגרפיקה ייחודית או כל רעיון מקורי אחר שיש לכם, תוכן ויזואלי יכול להיות פתח מעולה לשיווק.





מעקב אחר טרנדים

ישנם כלים רבים ברשת שמאפשר לכם לעקוב אחר טרנדים ומילים בולטות ברשת. ברגע שתבינו מה אנשים מחפשים תוכלו להתאים את התוכן השיווקי שלכם לתכנים שהם רוצים לראות ובכך לצבור תאוצה.


תוכן פרסומי

תוכן פרסומי אולי נשמע היום כמו מילה גסה, אבל מדובר בצריכת תוכן שמגיעה להיקפים אסטרונומים. אנחנו נתקלים בתוכן הפרסומי כמעט כל יום מבלי שנשים לב, בפרסומות הקופצות באתרי חדשות, התוצאות הראשונות בגוגל ועוד.

אל תפחדו להשקיע כסף וזמן בתוכן הפרסומי. זכרו שההשקעה הכספית מבטיחה לכם שטח חשיפה נרחב יחסית ובמרבית המקרים ההשקעה שווה את התוצר.


מערכת ניהול תוכן נוחה לשימוש

כיום יש ברשת מספר רב של מערכות ניהול תוכן נוחות לשימוש, ובראשן מערכת WordPress, מערכת פשוטה בעלת קהל משתמשים רחב במיוחד. דרך המערכת תוכלו לשלוט בפרסום התוכן שלכם ולערוך אותו כפי שתרצו.


מילות מפתח

מילות מפתח הן כלי שכותבי תוכן משתמשים בו בתוך מאמרי ה-SEO שהם כותבים. במידה וקהל היעד שלכם משתמש במילות חיפוש מסוימת, שלבו אותה במאמר ובכך תעלו את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש.

המלצה שלנו? השתמשו בכלים הפתוחים של גוגל על מנת לבדוק את החיפושים הכי פופולאריים בתקופה האחרונה, אולי הכלי הנוח ביותר הוא ה-Google Trends.

רוצים לקחת את מחקר מילות המפתח צעד אחד קדימה? הנה כמה כלים שיסייעו לכם:

· Moz


פלטפורמות איסוף תוכן

לפני שאתם ממהרים לפרסם תוכן שיווקי חשוב לאסוף עליו מידע. מה קהל היעד שלכם מחפש? מהן האופציות העומדות בפניו היום? בשביל לדייק את אסטרטגית השיווק שלכם חשוב להבין מול מה אתם עומדים, השקיעו באיסוף התוכן שלכם באמצעות סקרים, פנייה למומחים ועוד.

רוצים לקבל טיפ של מקצוענים? מדי שנה, האתר של איגוד האינטרנט הישראלי מעלה מחקרים וסקרי שוק רבים של הקהל הישראלי, השימוש שלו ברשת ועוד. זהו מקור אמין שפתוח לכולם שיוכל לעזור לכם לדייק את תהליכי השיווק והקידום שלכם.


כלי מדידת תוכן

חשוב לעקוב אחרי התוכן שאתם מפרסמים ולראות מה מצליח ומה פחות. בעזרת כלים כמו Google Analytics ו- SEMrush תוכלו לעקוב אחרי כל הנתונים החשובים של האתר שלכם באמצעות גרפים נוחים לקריאה. שם תוכלו לראות כמה כניסות יש לאתר שלכם מדי יום, האם בוצעו רכישות באתר, מהן אחוז הביקורות החיוביות שאתם מקבלים מהלקוחות שלכם ועוד.




 

המאמר נכתב ע"י טל סויסה, בעלים בחברת קופירייטינג לגאסי, המתמחה במתן שירותי קופירייטינג מקצועיים לכל סוגי העסקים.





bottom of page